Lunch

Jaha, då blev det ingen redovisning idag heller! Det känns skönt att skjuta upp det såhär helatiden, men jobbigt att man vet att man ändå måste göra det sen, haha ;P Nu är jag, Elin och Greta hemma hos Elin, vi börjar om ungefär en halvtimma. Elin var i USA och Karibien över påsklovet och sen en vecka sen, så vi har saknat henne jättemycket! Hon är brun som en pepparkaka också, fett avis :(
Nästa vecka är det en vanlig skolvecka, sen praovecka, och sen åker vi till Mallis! Längtar, längtar längtar! Jag tror också att Greta fick praoplats på Tratten, och jag ska praoa där, så det känns kul :)
MIna små vänner sitter och spelar CS, och båda har bett mig att uppdatera deras loggar.. Så ja, det är väl bäst att jag gör det! :)
Mest attraktiva bilden ever på mig, Elin och Greta ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0