Lycklig tjej!

Ja jag är en väldigt lycklig tjej just nu! Igår kväll beställde mamma och jag alla Sunrise Avenue skivor, och så blev jag guld medlem på Paolos hemsida också, så då fick jag en till fan.tröja och en live-cd också, herre gud vad jag längtar tills det kommer! Var just inne på hemsidan och redigerade min profil, och kommenterade en länk ^^ FRIHET! Haha ^^ Och nu håller jag på och fixar klart min fanvideo, förstår att ni längtar tills ni får se den, hehe.. Paolo Nutini är den bästa artisten ever ♥
Nu förstår jag att ni vill ha lite bilder? Okej då! :D
Dom här är från Trollstigen i Gamleby den 24 juli 2010 ♥
Hahaha, Jamies min! Finaste Elliot <3
Jamie, Molly och Elliot var med också, men det var bara jag som var beredd, så här har ni den här vackra bilden på mig! Eller..?
Min vackra moder ♥
Finaste baby boy <3
Attraktivitet på hög nivå!
Trollstigen är alltså en stig i skogen med massa olika figurer! ^^
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0