Makaron frukost!

Måndag mina vänner! Hur känns det? Själv kan jag inte säga att det känns sådär överdrivet jättebra. För det första försov jag mig och vaknade 5 minuter innan jag skulle gå, som jag brukar göra för det mesta faktiskt... Så jag hann inte äta något, men nu så är jag hos Elin eftersom vi har hål och käkar makaroner och ketchup :)
Jag när jag äter! I bakgrunden ser ni då Greta med hennes otroligt attraktiva lår ♥
Tro det eller ej, men hon och Elin sitter faktiskt och spelar CS! Greta är fortfarande lika rädd och sitter och skriker, börjar få tinnitus -.-'
Jaha, efter lunch ska vi på tearter också! Förmodligen i stan, så jag hoppas att vi får sluta efteråt så jag kan åka hem :)
Adjööööö
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0