MIN BABE TILL SVERIGE <3

DET ÄR SANT! MIN BABE KOMMER TILL SVERIGE! Min one and only så att säga, alltså Paolo Nutini <3 Jag vet att jag skrev värsta dampinlägget igår om Samu och Sunrise Avenue, och ni ska veta att jag fortfarande är djupt deprimerad över det! Alltså, jag älskar ju Samu, men Paolo är min love of a lifetime, haha ^^
Hur som helst så kommer han att spela på en festival i Göteborg, och dagen efter eller innan ska han spela på Peace and love i Borlänge. MÅSTE GÅ! Dom kom ut med de här datumen idag, och jag blev helt vild och ringde först till Alicia, eftersom det är hon och jag som älskar han mest (men ändå mest jag), och sen ringde jag till mamma, men hon svarde inte. Men hon ringde upp mig sen, och hon har sagt att vi ska kolla med datum och så när jag kommer hem och om det finns barnvakt till Elliot och allt ^^ Skulle verkligen betyda allt för mig att få se min man för första gången live, men jag tycker helt ärligt lite synd om han som inte ens vet att underbara lilla jag är hans blivande fru än XD
Några anadra artister som kommer att uppträda på festivalen i Göteborg är Glasvegas och Coldplay, som också är sjukt bra! Håll tummarna för mig nu ^^
Ingen kan ju säga att han är ful iallafall, för Paolo Nutini är sjukt vacker, snygg, fin, underbar och söt ♥
Ni tycker väl att jag har lite svårt att bestämma mig nu men så är det inte! Älskar Paolo mest av alla, men jag gillar Samu och Sunrise Avenue & Thriving Ivory brutalt mycket också ^^
Hur som helst, håll era små tummar för mig nu grabbar!
Veronica

Kommentarer
Postat av: Soff

iiih , gu va goligt!!

håller tummarna och är avundsjuk!! :)

2011-05-13 @ 19:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0