Mitt barn ~

Nu är jag hemma hos min dotter Becky ^^ Träffade henne i stan och så var vi i Kungsträdgården och kollade på körsbärsträäääden, och så gick vi till Max och köpte lyxshake ^^ Men jag är lite ledsen för det är kallt idag :/ Har köpt tre paket Pocky också: choklad, cholkad och banan och mjölk ^^ Mjölk smjakade inget speciellt, men jag var tvungen att smaka för jag har aldrig ätit det förut ^^ Nsart ska vi äta lite maat :)

Igår var jag inte i Pershagen som det var tänkt, men jag var hos Nelly iaf och sov hos henne ^^ Skulle egentligen inte sovit där, men eftersom Greta inte kunde komma fick vi plats ^^ Dom grillade och vi hade jättemys ^^

Som sagt så ska vi äta snart, så adjö på er ~

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0