Pms, Sötaste Sötis & Raring <3

Sitter just nu här och sörjer över att min älskade Clayton Stroope har tagit bort sin facebook, något som jag ALDRIG NÅGONSIN kommer komma över! Bäst för honom att han gör en ny snart eller att den bara är tillfälligt stängd, jag förtjänar verkligen inte det här D:
Hursom, idag har jag bara varit i skolan och gjort ingenting alls :D
Jag känner mig tvungen att lägga upp de här bilderna...
Sötaste sötis Samu Haber ♥
Och sötaste sötis Samu när han var barn! Så fruktansvärt söt!! ♥ ♥
Haha när jag skrev rubriken kom jag och tänka på Pn's, och jag såg en bil som hette det! Alltså Pn's Rooney, fattar ni? Paolo Nutinis Rooney, Paolo Nutinis Veronica. Jag vet, jag är smart ;) ♥
Ja, det var väl allt för mig.. En sak till bara
Min raring blev påkörd igår... Men hon hade tur för det hade kunnat gå så mycket värre.. Fast hon är hemma och har ont i hela kroppen, hoppas hon blir bra snart ;( ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0