Prao!

Hemma från andra prao dagen då! Egentligen skulle vi sluta tre, men dom släppte mig och Greta redan kvart i ett idag. Förmodligen för att dom redan var så många.. Det är en annan tjej som praoar där ocks¨å, för det hade blivit nåt fel, och idag var det ännu en tjej som var där! Jaja, skönt att gå hem tidgt iallafall :) Idag har jaf börjat packa väskan, för på lördag bär det av mot Mallis! Mina lillesystrar är där nu ^^
Jag och Greta praoar ju då på café tratten i stan, som ligger precis mitt emot kyrkan :) By the way, det är en jätteläskig gubbe som går fram och tillbaka på kyrkogården.. O.o

Fortfarande helt besatt av MUSIQQ.. Måste fråga 118118 eller nåt varifrån det är billigast att beställa deras album ifrån, för jag BEHÖVER DET! OCH det är Marats som skriver alla låtar, kunde inte varit stoltare <3

Förresten, kolla vad jag har gjort 8D Först målade jag en sån där stor, men tror ni inte att Elliot kommer och smetar ut bokstäverna med vatten? Jojo. Så såhär fick det bli! Failade totalt på en liten sak, men jag hoppas det inte märks XD Och förresten, aiziet betyder typ ''lets go'' ^^
En av Marats delar i Dzīve Izdodas ♥
Min blivande man!
Kanske..
Förmodligen...
Förhoppningsvis! ♥

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0