Praoen över!

Nu är praoen slut! Kul förstås för det har varit lite tröttsamt, men ändå tråkigt för nu är det skola igen.. Eller nej, inte för min del! För i morgon bitti bär det av till Mallis! Ska bli väldigt skönt, men nu måste jag packa allt och så, och det är trååååååkigt! Förresten, vi fick varsin påse med fika efter praoen, och bara för att vi åker imorgon ska jag smocka i mig allt idag som en tjockis :D
Förresten måste jag berätta för alla små barn här att jag skrev på Musiqq's sida på fb och frågade om det inte finns nåt ställe man kan köpa deras skiva från någon annan sida, för hela sidan är ju på lettiska, och dessutom hittar jag inte nån ''köp-knapp''. OCH DOM SVARA OCH MAN BAA OMG. UNDRAR OM DET VAR MARATS ELLER EMILS... HOPPAS MARATS! <3 <3 <3 Förresten, dom sa att det bara finns lettiska sidor, men dom skicka en länk så jag kunde ladda ner så länge ;P MEN DET HAR JAG JU REDAN GJORT FÖRSTÅR DOM VÄLL? :D
Vill åka nu! Vill åka nästa vecka.. Vill iväg, men vill stanna! Som sagt, missar ju mitt älskade Sunrise Avenue på söndag och det suger hårt -.-' Men Alexandra ska dit och fota och filma sönder sin kamera åt mig ^^
Nej, nu måste jag dra och packa klart väskan! Vi hörs om en vecka mina vänner ^^
P.s Har en ny kompis på youtube för hon älskar Marats ^^ <3 <3 <3
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0