Skansen

Kul det känns att vakna, dra upp persiennen för att se att det vrålsnöar.. Eller? Inte så jättekul. Jag som trodde det var vår och redan invigt de nya sommarskorna fick plocka fram mössa, halsduk och vinterskorna igen. Hoppas att vädret vänder nu :/
Idag var det friendsdag på Skansen, så vi friendsare från skolan var där. Lite typiskt att det var så dåligt väder just idag, men det är något man får leva med! Vi gick runt ute, men sen satt vi inne och drack varm choklad ^^
Varje år är det en show där, och iår var det Måns Zelmerlöw som höll i den, det var det förra året med. Gästartisterna var Swingfly, September och Tove Styrke :) Kan ju inte säga att jag älskar Tove, men hon verkar älska sitt hår! Hon stod och höll på med det hela tiden, haha!
Förutom att det var så kallt var allt jättebra ^^
Varje år får man olika pins, och iår var det den här; tillsammans, mot mobbning
Låter bra va? :D Förra året var det bara ''hej'' ^^
Adjö mina vänner, nu ska jag fortsätta skriva musik till låten jag skrev till Zu, har faktiskt kommit en ganska bra bit nu! :D
Veronica

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahha orka att förra årets var "hej" :p ingen fantasi eller :p

2011-05-03 @ 19:00:56
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0