Tas ir Musiqq!

JA DET ÄR DET, DET ÄR MUSIQQ! *Fortfarande helt besatt* Har ett litet problem.. Man kan inte beställa deras album  "Šīr ir tikai mūzika" på någon svensk sida, och sidan man kan beställa den från på deras hemsida är på lettiska.. Känns något problematiskt eftersom allt jag kan säga på lettiska är ''hej, jag heter Veronica'' och ''kom igen'', och det känns inte som om jag kommer få någon nytta av det i det här fallet just! Så om det är någon som kan lettiska, feel free to help me!


Morr, kolla på Marats.. ♥


HAHAHAHA, LYSSNA PÅ DET DÄR, MARATS ENGELSKA ÄR JÄTTEROLIG!!! ♥
Jag döööör, hahaha aaaaaaw vackert uttal på allt asså XD <3 <3

Jaha... Imorgon är sista dagen på praoen och jag och Greta får sovmorgon till halv tolv, så det är ju skönt :D Dom kommer säkert släppa oss tidigare också för det är så lite folk på eftermiddagarna, så det är ju nice ^^


Aaaaw, lilla Emīls! Undrar hur gammal han var där, ser fett liten ut, men jättesöt! ^^ ♥
Hejdå, ska gå och dö på Marats och Emīls söthet ♥
Veronica

Kommentarer
Postat av: Världens snyggaste man

HAHAHAHAHA JAG KISSAR PÅ MIG XDD jo, det är nog väldigt bra att kunna "kom igen" för att beställa en skiva XD

2011-05-22 @ 22:35:04
URL: http://gritzhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0