Helg!

Finally weekend! Nu undrar ni förstås vad jag ska göra i helgen? 8D Hm.... Plugga, åka till Linköping, plugga! Jag, mamma och Elliot åker ner över dagen imorgon för att gå på öppet hus på John Bauer gymnasiet ^^, Just nu håller jag på att skriva min debatt artikel som ska vara inne på tisdag. Har verkligen panik, allt med den är dåligt. Men å andra sidan kan det ju bara bli bättre så xD Så måste jag skriva klart hela mitt so arbete i helgen, så jag har måndag och tisdag till att plugga. Yes, så det var det ^^
Jag måste berätta om en fruktansvärd sak som hände idag. Jag, Elin och Sara skulle skriva ut våra debattartikeln så vi bad Mattias öppna mediateket och när vi var på väg dit ba feesch han, OCH JAG SKRATTADE. Skäms både för hans skull och att jag skrattade XD Usch, det var verkligen hemsk D;
Ze random bild is muy random.
På tal om espanjål skrev jag att jag ska flytta till Skottland och jobba på hotell och få en son som heter Aleksi! *stolt* Det är faktiskt min plan här i livet, ska gå på hotell och turism på gymnasiet ^^
Hej med er!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0