HIHIHI klar med min lilla so kaka 8D

Då var det äntligen slut med all so! Så himla skönt. Däremot när vi satt på provet märkte jag hur mycket utförligare alla andra svarat på frågorna O____O Hoppas verkligen jag får bra betyg D: Ja vi hade då muntligt prov och jag fick svara på en fråga! Skrev ut arbetet innan osså duktig som jag är, 12 sidor blev det! Sen en annan sak, vi håller på och gör danser på idrotten (wiiihoooo -.-') och måste visa FÖR HELA KLASSEN varje vecka XD Men hon glömde min grupp så vi slapp 8D Ska vara klar med den nästa vecka så jag får träna massa hemma xD
Snart kommer kiddzizarna och hämtar mig så vi ska åka till Heron ^^ Så idag blir det inget pluggande för mig! Imorgon ska jag hem till en tjej i min klass och laga mat och typ ta kort på det och göra en dokumentation till hemkunskapen OwO Märkligaste uppgiften ever! Har även hemkunskapsläxa som ska mailas på lördag D: Och så ska man jobba hela helgen också, fattar verkligen inte hur jag ska hinna D:
OKEIII NU SKA JAG LÄGGA UPP BILDER, HEIDOOO
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0