Klar för den här veckan!

Då var jag klar med jobbet för den här veckan! Började 11 idag, så himla jobbigt att gå upp D: Men det gick bra! Var själv med Becky i buffén, och helt plötsligt var hon borta så när jag gick till hennes bord var typ allt slut och det fanns ingen backup D: Tycker hon kunde sagt till i alla fall så jag inte trodde allt var chill :( TYCK SYND OM MIG! Tappade en efterrätt på golvet när jag bar två brickor också D: *sadface*
Mamma och Ellie var på stan idag och kollade på Chris Medina. Mamma tog kort på dom tillsammans, så himla gulligt! Kommer lägga upp det när jag tömmer kameran ^^
Jaha jag ska typ stänga av datan nu och börja plugga. Ska först bli klar med tekniken och sen ska jag plugga kemi så mycket jag kan så det fastnar och jag kan jobba på onsdag med ^^
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0