Panoci Rowie?

Hola amigos! Är hemma från jobbet nu. Roligt att det första man måste göra är att göra hemkunskapläxan som ska vara klar till idag -.- Kan inte vara uppe så sent eftersom jag börjar 11 imorgon D: Men jag tycker det är kul fakiskt! Idag var jag på fisk, Jacob på kött och Becky på sill ^^
JA NU HAR JAG TRÄFFAT NATHY PATHY! Gud han är verkligen världens sötate lilla unge. SÅ HIMLA LITEN! Och hans öron är jättesmå, domsåg bara enorma ut på bild xD
A lot of credit to Bie~ Hope you don't mind that I publish this? OwO
Ja just det, var med Klas hos hans mormor idag också. Vi åt perpparkaksdeg 8D
Heido nu måste jag göra hemkunskapen :(
Veronica

Kommentarer
Postat av: 美杏花

Not at all! :3

2011-12-09 @ 23:08:32
URL: http://biancaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0