Praoen

Förutsett att det är meningen är att man ska ha sönder lampskärmar och trampa hål i den 7km långa klänningen man fått att städa hotellrum i så har det varit en bra dag på praoen idag. Nej. Jag är verkligen sur för det där med klänningen. Måste nästan lägaa upp en bild på det.. Den är aslång och vit med blommor på. Verkligen jätteful. Sen jobbar det tre pers på hotellet som inte ens kan språket, man ba dude? Sluta försöka prata med mig för jag förstår ändå inte vad du säger -.-' Vill verkligen inte tillbaka. Men imorgon skulle jag få börja 9 i alla fall så det är ju bra. Fick på fullaste allvar börja tidigare än i skolan och sluta senare. Bleh. Vill inte gå dit nå mer D:
OKAY so now you're probably wondering why I'm publishing photos of Gretas asian guys..? I had them on my computer and I need to get rid of them~
OH GAWD jag måste verkligen sluta skriva en ingles så mycket D:
However, me gusta. Adios.
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0