SAMU. PRATAR. SVENSKA.

Kommer inte hinna blogga så mycket D: Mamma slutar om typ en timma så när hon kommer ska jag till jobbet. Passar Ellie nu. Vi har en fin liten tradition att göra bananmilkshake varje gång jag hämtar han från dagis, det är fest ^^
JAG ÄR SJÄLVMORDSBENÄGEN. Idag när jag stog i matkön och skulle stoppa mobilen i fickan knockade jag en unge i huvet med armbågen D: Världens sötaste barn också, han såg jättechockad ut D: Så jag typ klappa han på huvet och sa förlåt, han borde ju blivit hur rädd som helst :o Usch vad jag har dåligt samvete över det alltså :(
Förstår verkligen inte hur jag ska hinna plugga heller OwO Kan typ ingenting... IG nästa, WOOOHOOOO! Neh jag hoppas verkligen jag får g :( Ska typ ta med mig papper och sitta och plugga på rasten på jobbet D:
OH GAAAAAWD Sunrise Avenue har just lagt upp en massa vlogs, EN NÄR DOM E I SVERIGE OCH DOM PRATAR SVENSKA. SAMU PRATAR SVENSKA. SVENSKA. MITT MODERSMÅL. SOM MAN TALAR I MITT LAND. SVENSKA
från 1.25 ♥
JAG DÖR. DÖR. DÖR. ''I svensk språk har man like ett spöke, men en hund, varför?'' ÅHÅHÅÅÅÅ ÄLSKAR SAMU ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0