Sista praodagen

Jaha då är jag hemma från sista praodagen då! Är jag störd om jag säger att jag inte ville hem? OwO Ville inte att det skulle ta slut, det blev ju bara roligare och roligare lixom xD Och på måndag måste man tillbaka till skolan igen D: När jag kom till reseptionen imorse sa dom att jag skulle till restaurangen men jag ville vara i köket så jag gick dit istället, busigt va? ^^ Har varit med Anja och Robban 8D Han heter Robert förresten xD idag har jag.. mest rullat köttbullar. 20 kilo mer exakt! *Känner mig mycket duktig* Det var jag nog för dom kallade mig Mamma Skan 8D *stolt*
Jamie känner köksmästaren där också så han gav mig saltgurka och typ lever som jag ska ge till Jamie xD Gott..?
OH AND BY THE WAY, jag tror inte jag sa att jag blev moster igår va? OwO Fett stolt tjej!
SKRUTTISEN!! ♥ Han är ju hur söt som helst ^^ Nathan då alltså ♥
Måste träffa han snart ^^ Hehe stora öron han har gulligt ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0