Tidig dag!

Idag fanns det inte så mycket att göra så jag fick gå tidigt ^^ Fick vara i köket idag. Ze was really funny! Me gusta mucho! Jag har... bakat kakor, rullat kokosbollar, skalat ägg, städat lite, putsat glas och skalat och rivit morötter 8D
Den andra praokillen (tror förresten han heter Marcus, men alla kallar han Tony..?) fick vara med vaktmästaren idag. Är jag hemsk om jag säger att det var ganska kul att stå bredvid en varm ugn och baka kakor och se honom stå ute i kylan och kratta löv..? However, jag har varit med Anja och Robban idag! Vet inte om han heter Robert eller Robin, vågar inte fråga OwO Gjorde intervjun med honom också. Hur ska det se ut när jag lämnar in det i skolan egentligen: ''jag har gjort en intervju med Robban.'' XD Anja är söt också, en liten finsk tant ^^  Och alla vet väl att jag gillar finnar (y)
However.. Skönt att jag har intervjun gjort, kunde inte sova igår för jag var nervös för det, haha. Och för att grannens hund aldrig slutade skälla -.-' Och för andra sorger i mitt liv
This is ze only bild on my skrivbord.
OH AND BY THE WAY, I THINK NATHAN IS COMING TODAY! Beckys unge you know :D YAAAAAAAAAY ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0