Gymnasiefail?

Hola amigos! I would like to tell you a bit about my day! Så jag och mamma åkte till Linköping halv nio imorse för att gå på öppet hus på John Bauer gymnasiet. Sen när vi kommer dit. Och pratar med en lärare. Så säger dom att dom inte har hotell och turism </3 Så går han och pratar med reskorn och dom hade skrivit fel på hemsidan D: Dom hade det i Norrköping men där vill inte jag gå xD Menmen! Vi fick en trevlig dag i alla fall. Var hos Ulla och Lars och åt typ 718408586516363 kilo kycklingsallad, så himla gott OwO
Så vandrade vi runt i den vackra staden och shoppade lite! Mamma var rar och köpte vantar till mig ^^ Och så köpte jag det nedanför 8D
Den där runda grejen som ser ut som en svamp är till för att göra bullar i håret med 8D Visar när jag gjort det ^^
Veronica

Kommentarer
Postat av: Greta~ ^^

sv; MEHHH du är skillnad ju, dig känner jag ouo

2011-11-19 @ 20:24:02
URL: http://guruguru.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg! Vad har du gjort idag då?

2011-11-19 @ 21:35:09
URL: http://amanida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0