SO bleh :(

Hej, jag hatar mitt liv. Mamma sa att jag skulle vara hemma själv hela kvällen så klampar Jesso in när jag sitter vid hennes data och ska skriva klart so'n. Så nu måste jag göra klart det på den här lilla skitsaken -.-' Är typ klar med min debattartikel i alla fall så jag ska maila den till min lejaje. Men gud vad missnöjd jag är med den </3
Så har man so prov imorgon! Kan ingenting <//3  Så det är det jag ska ängna mig åt nu, ta en sista titt på mina svar och lägga in bilder ^^
Spanska provet är i alla fall flyttat till nästa vecka. När vi har kemi prov och teknik inlämning </3 FML. Vi har slöjd redovisning snart också D:
En rolig grej jag glömde säga är att jag höll på att strypa mig själv i sömnen xD Jag har loftsäng, så hade lagt upp förlängningssladd och laddre till mobilen i sängen. Jag sover längst in så låg sladden i mitten, jag la den vid väggen för jag låg och det hållet. Sen vaknade jag mitt i natten av att sladden satt ashårt runt halsen. HAHAHAHAHA ASSÅ WTF LIXOM? Men don't worry, I AM ALIVE!!
Hihihihihihi random bilder på Paolo 8D
Ska på Breaking Dawn på Heron City med Josefin, Natalie och Nelly imorgon ^^ Och på fredag, lördag och söndag ska jag jobba D:
adiååååås!!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0