En månad kvar till julafton 8D

Maimai! Hej nu är jag hemma från skulet. Skulle hem till Moa idag och göra den där saken till hemkunskapen men hon kunde. Lite skönt om jag ska vara ärlig, så hinner jag städa rummet till imorgon. Då kommer Klas hit 8D Men han kommer inte sova nåt här för jag jobbar hela helgen. Han sa igår att han skulle till gynasiemässan i Älvsjö med sin kompis så det är ju fest för det ska vi också :D
Hm... Jaeh! Lägger väl upp lite bilder från i somras nu då! Några random på mig där mitt hål är superfult </3
Räkmackan gjorde jag själv *stolt chey* och svampen tvingade mamma ut mig i skogen och plocka -.-'
Haha den sista där är från en dag när jag var hemma hos Maja och jag lät hennes lillebror och deras kusin sminka sig. Ja, det är alltså så här snygg man blir när man låter en 11 och en 9 åring sminka en! *syftar framför allt på de vackra ögonbrynen*
Heidooo, nu ska jag kolla klart på alla vlogs jag missat när jag varit upptagen med att plugga ^^
Veronica

Kommentarer
Postat av: melinda

söt du är :)

2011-11-24 @ 17:04:43
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0