The planer and le broderkaka

Jag sitter här och svettas som en griiis, hela dagen lång! Har fortfarande stört ont i halsen.. Kunde inte sova inatt för jag kunde inte svälja så jag satt och spottade i papper, mumsigt va? Nu på morgonen har jag i alla fall druckit te, ätit halstabletter och tagit ett råd från lilla Jasper: att dricka citronvatten ^^ Det gör ändås ont att svälja men det hjälper faktiskt
Min kära faderkaka är så rar att han kommer och hämtar mig och Greta här efter 2 nån gång och skjutsar oss ut till Nelly. Hon hade tydligen köpt mat och pynt för 1500:-, haha. Så jag ska ge henne 500, men sen ska jag ju köpa en pumpa också så hon får det som är kvar av 5-hunringen efter det ^^,
Ja så jag ska ner till stan sen och köpa pumpa med Greta alltså och sen kommer hon hit. Det blir säkert bra! Men jag måste verkligen duscha, luktar typ ostbollar/blöt hund efter att ha legat och svettats i soffan i 2 dagar.. Jaja, här kommer fler bilder från i somras, som vanligt på Ellie Bellie Skrutton Button Boy ^^ ♥
O.B.S! Den sista bilden är inte på Elliot!
På tal om honom målade jag hans naglar igår. Så söt! Han valde typ bara glitter färger ^^ Om jag fortsätter att måla hans naglar och klä ut honom till tjej så här så kommer han seriöst bli transa.. Men vem har sagt att det är nåt fel med det? ^^,
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0