Learning Chinese!

Yay! Jag trodde att Vlog-kategorin skulle bli helt oanvändbar, men idag har det hänt nåt underbart! JIMMY WONG IS TEACHING US CHINESE!!
0:17-2:42
This makes me very happy! Kan bli användbart för såna som.. Greta 8D Och mig för den delen! OH AND WHILE I WAS WRITING THIS, he uploaded a new video! :D
AWESOME!!
So, jag ska passa på att säga att det var awesome igår! Kunde typ inte äta nåt för det gjorde så ont att svälja däremot, hehe.
En festlig sak är att när man planerar hur spökrundan ska vara så går allt bra, sen när man ska gå den vågar varken Greta eller Josefin gå ut i mörkret och måste stå med nån annan, så har det alltid varit. Fegisar ♥
Fick massa godis, gav bort mina vingummin till Josefin och ska ge toblerone till Klas, för så snäll är jag! Eller så är det för att jag inte orkar allt själv.. Nej mest för att jag är snäll :D
Bilder kommer ^^ ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0