... och lite finsk politik på det!

Ja jag hann ju inte skriva så mycket i det förra inlägget så jag får göra det nu, hehe. Åkte ner på stan och träffade Klas. Åt på mc donalds, nyttig som man är (y) Greta mådde dåligt och Lars var sjuk så vi gick hem till mig! Vi har kollat på tv och tjockat oss med gurka 8D Hur man nu tjockar sig med det.. Han åkte tillbaks till sin mormor för en stund sen. Och imorgon ska han hem. Buhu, jag blir verkligen deprimerad på allvar :/ Menmen, what to do?
OMG! Kom på att jag måste berätta vad jag drömde om inatt! Drömde att jag var på en Sunrise Ave konsert och i pauserna (svar ja, det var två pauser) satt dom typ 2 bord ifrån oss så jag fick deras autografer och SAMU OCH RIKU SKREV DERAS ADRESSER! Oh how I wish it wasn't just a dream D: Samu bodde på Åland, hihihi ♥
PÅ TAL OM DET, Klas kollade på mig som om jag är ett retard när jag sa att svenska är ett officiellt språk i Finland, visste inte alla redan det? O_____O
*Avslutar bloggandet för att ge honom en lektion i detta*
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0