Hos faderkakan i en vecka!

Hejhej! Sitter här hemma hos pappa och roar mig med felsms.com . Känns lite igår men WHO THE HELL CARES??????
Idag åkte Klas hem. Det var inte fest D: Menmen, han kommer väl snart igen ♥ Sen hämtade mamma mig i Södertälje Syd för vi skulle till min lilla kusin Danny som fyllde 5 år idag. Så himla söt! Grattis till honom~
Sen hann jag inte göra så mycket mer innan jag åkte till pappa. Har varit och kollat vart jag ska gå imorgon till praoen. JAG VÅGAR VERKLIGEN INTE, jag är jättenervös och känner att jag kommer skämmas ihjäl D: Usch. Längtar inte :(
Hm........... Vad ska jag skriva om OwO
På lördag ska vi åka på Gymnasiemässa i Linköping. It's for real now, there is no way back. Men det blir bra ska ni se! Fin stad det där, fint folk också (dom har mycket asiater) ♥
*demonstrerar med 3 of ze guys in SHINee, en grupp Greta gillar är besatt av*
OCH EN ANNAN SAK! Beckys unge är beräknad till imorgon! I'm so excited!! Nu kan jag inte blogga mer, ska fixa sängen så jag kan sova sen ^^ Adjö med er gullegrisar ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0