A new day will wait to begin~

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Idag var inte ryssarna och polacken på praoen så jag var bara med ze två svenskarna ^^ Städade rum idag och dammsög lite och torkade trappen. Jag är ganska duktig faktiskt. Och idag hade jag sönder ett glas. Bättre än att ha sönder en lampa i alla fall! Vi får väl se vad jag har sönder imorgon :)
Imorse när jag gick in i omklädningsrummet stod den andra praoeleven där i bara kalsonger, I was like SO I'M GONNA GET THE HELL OUT OF HERE. And I did. Var ute på mindre än en sekund. Det var nog det mest obehagliga som hänt mig på länge. Lixom wtf, killar och tjejer delar omklädningsrum!?
However.. Sitter och installerar lite Sims spel så jag kan spela lite innan alla barnen kommer hem, hehe.
Nu ska jag äta toblerone och spela, heidoooo!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0