Loving Gretus <3

Är faktiskt på blogghumör men vet inte vad jag ska blogga om. Men här har vi ett underbart ämne: Hur fantastisk Greta är!
Börjar med 10 anledningar till varför jag älskar Greta ♥
1. Hon är störd
på ett helt underbart sätt! ♥
2. Hon är snel hest
3. Hon bråkar inte
I alla fall inte utan att nån har gjort nåt. Har nog varit med om att hon har bråkat allvarligt med 1 person, som dessutom råkar vara mentalt retarderad.
4. Hon är latmask och vill inte hurtbulla sig en massa
HIHIHI för henne gör det inget om jag bara sover när jag är där ^^
5. Hon är en sötnöt
Hihihihi förlåt att jag är hemskt men jag tycker faktiskt att folk blir mer likeable när dom är übersöta som Greta OwO ♥
6. Hon förstår mig
7. Hon bryr sig
8. Hon får inte pms på min musik
Hihi för hennes musiksmak är inte alltid så normal den heller 8D
9. Hon är en tjockis
Hehe hon är inte tjock, bara av sig!
10. Man kan lita på henne
(55. Jag trivs med henne)
Hihi nu undrar ni förstås vad 55 är.. Jo, alla från 1-10 säger ju obviously att jag trivs med henne också, och allt tillsammans blir 55 xD *klipsk chey*
Hihi snugga tjejer ♥
Puss på dig Gretus! ♥
Veronica

Kommentarer
Postat av: Greta~ ^^

HAHAH sött <3

2011-11-09 @ 22:05:04
URL: http://guruguru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0