WIIIIHOOOOUUU

I'M SO HAPPY, I'M SO HAPPY! Wanna know why..? Jag hade inte sönder NÅGONTING idag! :D Fick vara i restaurangen med den andra praoeleven. Han kom precis innan mig och gick om i oklädningsrummet så jag satt utanför tills kusten var klar för jag ville inte att samma sak som hände igår skulle hända idag, hehe.
I alla fall, idag har jag vikt servetter, bytt ljus, dukat och torkat av bort och sånt. Helt ok faktiskt, om man jämför med att jobba i hotellet, hehe. Handledaren idag.. kommer jag inte ihåg vad han heter OwO Me trevlig var han i alla fall, det gillas (: Ehm.. Vet inte riktigt när jag ska göra den där intervjun och vem jag ska göra den med för jag är typ med olika människor varje dag ju OwO Ingen av dom jag var med idag skulle vara där imorgon lixom.. Men han jag var med skulle vara där på fredag så då kanske jag hinner göra den. Annars så.. får jag väl låtsas att jag gjort den och hitta på svar själv 8D *fuskis*
OH MAI GAWD nu när jag skulle lägga in en bild såg jag dampinlägget Greta gjort O____O Och dessutom är det hon som la dit länken till sig själv så hon kan sluta skylla på andra -.-'
Ehm.. Såna här bilder sparar min lillesyrra på datan OwO Hennes obsession av hästan är brutal..
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0