Ze shopping

Hola amigos! Det var så himla awesome att mamma skulle till Weda igår så hon följde med mig till Öb :D Hade blivit väldigt jobbigt att bära annars eftersom jag köpte godis och läsk för över 300kr... Nej just det chips var det också!
*demonstrerar med en bild*
Igår sov jag hos Klas mormor igen. Den här gången var hon där och hon var hur söt som helst! Haha ♥
Så det är en av anledningarna till att jag bloggat så lite, men jag är dessutom sjuk D: När jag kom hem idag sov jag i flera timmar. Mådde illa och hade ont i halsen, och dessutom feber. Mår lite bättre nu för jag har ätit alvedon och en macka, men vi får väl se hur det är inatt.
Det är dessutom meningen att jag ska gå på mammas kompis begravning och på Roxette konsert med henne när på kvällen. Men nu får vi se hur det blir med det då.. Vila i frid Pelle ♥
Skapade just en ny kategori: Vlogs!. Kommer lägga upp lite vlog (videoblogg på youtube) grejer där från mina olika idoler. Inte för att jag tror att ni bryr er, men ändå (:
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0