BillBilleliBillBill!

Veronica håller inte med mig när jag säger att Bill Kautlitz har gått och blivit ännu snyggare ( som om det va möjligt liksom? ) Men inte mitt fel att han verkligen är brutalt snygg ;___; *pekar upp på bilden*
Dock så saknar jag ända hans svarta långa fluff hår ;A;
Han är brutalt snygg. Vad ni än säger.
ÅÅHHH nu saknar jag min Tokio Hotel-period som jag hade för nåt år sen ;____;
*letar upp några gamla låtar*
PLEASE DON'T JUUUUUMP~~!!!
....Random, inlägg, I know!
/Eran älskade Greta
[Prezz da picure köttisar]

Kommentarer
Postat av: bella

what :O är det han? ser ju manligare ut, men fördrar ändå hans gamla stil

2011-10-18 @ 18:01:24
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0