Day 11- What makes you feel better when being sad~

Eh.. Den där var ju svår då jag förut sa att jag är mer ''suffer in silence i typen'' och vägrar prata med folk, framförallt familjen XD Nej men typ att prata med Alicia eller Greta ^^ Eller att få suffer klart! Typ.. Ligga och dö i min säng i en vecka D: Gud vad jag låter depressed men jag gör ju det här för att ni ska få lära känna mig bättre, SO YOU BETTER TAKE IT!! Känner även att det är bra att avreagera sig på saker som.. jag vet inte, sånt man får misshandla!
Typ.. Äta och gå upp i vikt. Gosa med en kisse katt ♥
Ja just det, och sen typ.. va med nån man älskar som man typisch kan visa känslor för XD Fast brukar inte det så mycket om man säger så, tror jag har gråtit framför Alicia en gång bara.. O___O <3
Jaja that's it ^^
Kitteh

Kommentarer
Postat av: jesso

DU ÄR EN BAJSKORV!

vi måste ha mer sister to sister talk, FÖR DU SUGER!!!!!!!

2011-10-01 @ 13:43:11
URL: http://jessicalenorefelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0