Day 13- A picture of your room

Förlåt för den extremt dåliga kvalitén, var tvungen att ta dom här snabbt med mobilen och lampan på väggen och den i fönstret är dom enda jag har (har ingen taklampa), eftersom mamma och Jamie är alldeles för lata för att fixa hela den här lampgrejen... Det suger verkligen! Skulle va så skönt att ha taklampa för då hade jag kunnat släcka när jag lagt mig så jag slapp släcka innan jag hoppar upp i sängen (har loftsäng) XD Puffarna är under sängen då då :p Och så en bild på byrån jag pyntat lite~ Men det stör mig verkligen att det är så stört dålig kvalité D:
Där kan ni ju förresten se mina nya tavlor som jag spikade upp för typ 1 och en halv vecka också 8D XD
Kitteh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0