Day 14- A picture of you and your family~

... Tror dom på allvar att man har en på datan eller? XD Får väl lägga upp det jag har!!
Jag, Sophia och Nellie i Danmark något år för väldigt länge sen ^^
Sophia och min låtsassyster Alex ^^
Lilla Joel! 8D
Och min älskade Cindy! <3
Jamie och Elliot XD
Me and Molly efter Jessos student ^^,
Jag och Jesso på Mallis~
Långt hår Becky hade där då OwO
Enda bilden jag hade på min lilla moder Annica, haha XD
Och alltid saknar Ssk D; ♥
ADIÅS, nu ska jag fortsätta kolla på Desperate Housewives! So exciting! <33
Ja och btw, är för van vid att skriva Veronica för att fortsätta skriva Kitteh, men det är fortfarande mitt smeknamn! XD
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0