Day 18- Plans/dreams/goals you have~

Hm... Här vore det väl passande att skriva upp de tio länder/städer jag vill besöka 8D
1. Japan
2. Kina
3. U.S.A
4. Skottland
5. Irland
6. Australien
7. Paris
8. Rom
9. Egypten
10. Lettland
Och så måste jag även se dom här banden/grupperna live innan jag dör:
1. Sunrise Avenue
2. Boyce Avenue
3. Paolo Nutini
4. Thriving Ivory
5. Landon Austin
6. Motion City Soundtrack
7. Luke Conard
8. Tom Dice
Kan väl passa på att tala om att jag förra året bestämde att sommaren när jag fyllt 18 ska jag åka till Skottland och kolla på Paolo, så om jag inte hunnit se honom live tills dess får jag kryssa två saker av listan då ^^
Japp 8D Och så.. kan jag väl säga att jag inte har så stora planer för livet än, det är väl mest att bli rik hemmafru och slippa göra så mycket. Vet ändå att jag kommer dö ensam och olycklig för ingen kommer vilja ha mig på grund av min störda personlighet. Möjligtvis Greta... Så då dör jag inte ensam, för jag tänker dö innan henne ^^
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0