Day 19- Nicknames you have; why do you have them

Dom enda jag har kvar är väl Roni, Rudy och Rooney. Roni har jag kallats sen jag var liten, ni hör ju: Ve''roni''ca XD Kallades även Bullen Kato när ja var riktigt liten för jag var så tjock :(
Rudy vet jag inte vart det kommer ifrån.. Paul kallar mig Rudolfina också, haha. Dom kallade mig Rudolf ett tag också, bara en massa taskiga namn :( Och släkten kallar mig Rooney (på mammas sida). Så jag heter PNsRooney på det mesta (Skype, Paolos hemsida, Youtube, Twitter..). Det är väl mest jag som kallar mig själv det XD Paolo Nutini's Rooney, PNsRooney XD haha *fangirlade en del*
Det var det! Adios, nu ska jag duscha!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0