Day 22- What makes you different from everyone else

... Ingenting :( Jag är som dom andra! LOL, jk jk! XD Man kan väl inte precia säga att jag är helt normal och friskt i huvet för det är jag verkligen inte. Men.. hm... vilken kluring alltså! Ehm.. men det finns ju alltid nån som är som en. Alltid nån som lyssnar på samma musik, alltid nån som är lika störd, alltid nån som är lika lat. Fast inte allt på en gång kanske (:
Hm... Personen som förstår mig bäst är nog däremot Gretus! ^^
YAY! Måste bara lägga till lite random att jag fick 100:- av Jamie! Han sa att han skulle ge mig det om jag sa vem som fick en hit med ''Sign of the times'', och jag sa Bob James (fast det var Prince), men fick det ändås då jag sa att den faktiskt hette ''Sign O the times''. HIHIHIHI, google tells you everything ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0