Day 24- How have you changed in the past 2 years

Hm... Ganska mycket faktiskt! Har gått från att vara en liten ful tönt till att bli stor och bli en.. annan slags tönt! Hade ju typ inget liv i sjuan. Inte för att jag har det nu, men mitt liv är i alla fall mycket roligare nu än vad det var då!
Och i takt med att min underbara Gretus blev det underbara asiat-freak/missfoster hon är blev jag lite sån med ♥ Haha inte i närheten av som hon är, men tycker att en del musik hon lyssnar på är ganska bra faktiskt, och ja jag gillar asiater, nån som har problem med det? Och ze fina stilen Greta har ^^ För 2 år sen hade jag lixom aldrig kunnat tro att jag skulle åka till UppCon (LOLILOLILOLLIPOP VISSTE INTE ENS VAD DET VAR) och börja stalka folk (nämner inga norska namn). Haha gud vad störd jag är :( Men guess what? I LIKE IT! Dessutom har jag ju mognat en hel del XD (Är omogen på ett helt annat sätt nu.)
Ze finaste minne med Gretus, UppCon ♥
Där är från sista dagen när det tog slut och vi stog och tiggde efter några sista gratis kramar D:
Nu är ze kärleksförklaring till Gregorius slut, adjöken med er små nudelbarn♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0