Ellie bellie skrutton button boy <3

Luuh! Hade ju som sagt halv studiedag, så jag gick till min kära mormor efter skolan för jag skulle hämta en grej. Hon låg och sov! Sen ringde det och hon vaknade så då gick jag upp XD
Sen när jag kom hem och skulle äta hade vi inget hemma, så jag fattade det bästa slutet på länge och gick till kiosken och köpte tunnbrödsrulle 8D Man kunde ju köpt pizza för lunchpriset, men NEJ JAG VAR SUGEN PÅ RÄKSALLAD, så tunnbrödsrulle fick det bli! XD
Nu när ingen är hemma kan jag ju då passa på att lägga upp fler bilder från i somras ^^Gud vad deprimerad jag blir av det förresten D: Det snöar i Norrland idag, vintern är här </3
Ze beautiful Elliot en dag på början av sommaren när jag sprutade vatten på han, haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0