Klar med jobbet~

Hola! Kom hem från Torekällberget för en stund sen. Dom har två praktikanter där nu som ska vara där tills januari, Jacob och Katja heter dom. Dom är 16 8D Gillade båda två faktiskt, väldigt rara människor! Längtar faktiskt till julbordet så jag får jobba med dom igen, så mycket gillar jag dom ^^,
Det gick väl bra idag! Tog hand om salladen, såserna och desserten ^^ Och så... var det inte så mycket mer xD
Idag skulle vi lämna in ett utkast på en debattartikel i svenskan. Hann skriva klart den i mediateket men självklart fungerar inte internet så jag var tvungen att göra om det hemma D: Så jag han typ bara göra det innan jag skulle gå till jobbet, men jag hann ju i alla fall XD Btw, "jobbet", det låter så himla vuxet.. Är rädd för att bli stor.. Men behöver pengar! D:
Random bild från förra gången jag jobbade XD
Btw, har fått reda på att en del familjemedlemmar (utöver mina syrror och min moster) läser min blogg. Now that kinda freaks me out... Vet inte om jag vågar vara kvar på den här bloggen, men jag är alldeles för lat för att byta.. Men jag vet lixom inte vad jag vågar skriva, om jag vågar fangirla som en idiot på bloggen OwO En lösning vore ju att skriva i hypernya termer som bara vi kiddzizar förstår så att dom ändå inte fattar nåt.
LMAO. <--- starting now!
Och just det, tror jag ska göra mitt bloggande lite mer katigoriserat.. Lägger ju typ allt i samma katigori så det blir lite svårt att hitta XD Bye~
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0