LIAR.

Kära moder, förlåt att jag skriver att du är en lögnare på internet. Det var absolut inte med flit! Men lite kan man ju säga att du är det när du säger att mormor eller morfar läser min blogg (wtf varför skulle dom göra det, har dom ens en dator?), när det  är du. För att få reda på saker. Hon säger att det är det ända sättet, men prova att prata med mig om du är nyfiken? JAG ÄR INTE SÅ FARLIG SOM JAG SER UT!
Imorgon blir det i alla fall till att åka till Stockholm och träffa min efterlängtade lilla bebis Bianca, yay! Senast jag träffade henne var ju i somras när jag var i Vimmerby. Ska bli hur awesome som helst!
Nästan lika awesome som den här katten.
Klas åkte upp idag (btw min moster tycker jag nämner honom för lite i bloggen, förlåt :/ ), men han kom fram typ halv 9 så jag hann inte träffa honom idag :( Vi får se när jag åker till Stockholm imorgon, kanske hinner träffa honom då. Annars blir det på söndag i alla fall! Längtar efter det ^^ Awesome (y)
Nej nu tycker jag ni ska lugna ner er för jag ska städa mitt lilla rum! Heddå ♥
Oh and by the way, fick mvg på engelska hörförståelsen, vg på läsförståelsen, vg- på historia provet och g+ på fysiken. Ledsen man blir :(
Veronica

Kommentarer
Postat av: Rebecca - väntar bebis i november!

Bara NÄSTAN lika awesome!

Och ja man vet aldrig vem som snokar i ens blogg så man får väl tänka på det när man skriver ;) been there done that :p

2011-10-28 @ 23:47:42
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: Maja

Av; Aha! :D

2011-10-29 @ 01:38:50
URL: http://modeomaja.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kräver mer skandaler på bloggen!!! Massor av löst skvaller, rykten, kärleksförklaringar och kanske en del självutlämnande ångest attacker....jo men sån är jag...men ärligt Rudi om du vill vara ifred och inte vill att jag ska läsa, kolla, spionera på dig så säg bara till så ska jag genast sluta....eller inte...Btw fyi & imho kanske jag inte skulle lmao och tycka det var skit ql om jag skrev massa fk och min ålerstigna (?NEJ!) moster ändå fatta allt...Bis mis..(björnen i sikte men inte skjuten!) P&K

2011-10-29 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0