Lite olika 8D

Hola amigos! Nu känner jag att jag ska blogga lite snabbt här innan jag torkar golven D: Jessica är och träffar en kompis och mamma, Jamie och Elliot är i Stockholm så jag är ensam hemma, yaay! Nu kommer lite random bilder från i somras ^^
Festligt att tagg-saken på facebook kände igen Rebecca, Elliot och den där random pojken han leker med som samma person? OwO
När jag träffade lilla Bianca i Vimmerby! Saknar henne massor, men hon kommer på fredag! Yaay ♥
Skulle ta kort på Lettlands flagga också, men självklart hängde den ner som en död såsis :( Dåligt väder den dagen men I DON'T CARE!

NUUUDLAR nån dag jag var hemma själv 8D
Mamma tvingade mig plocka svamp med henne -.-
Blev massmördare över sommaren 8D

Veronica

Kommentarer
Postat av: auiss

Vaffö håller den dä me en tunga på tröjan allti fö munnen?

2011-10-24 @ 18:35:22
URL: http://auiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0