Lol covers XD

Hahaha, detta var bara tvunget! Usch, pratar som en gamling...
Orginalet: Touch my body med Mariah Carey
Covern: Touch my body med Random asiat
HAHAHA ASSÅ JAG DÖR VERKLIGEN! Även fast jag inte gillar den måste jag nog utse Mariah Carey till vinnare XD Antar att det här är beviset på att alla asiater inte är snygga och allmänt bäst XD Fast i och för sig är ju den här killen också bäst in a kinda random way XD
Lille Jasper skickade den här länken till mig och den var ju så underbar så jag var tvungen att lägga den i bloggen helt enkelt XD ♥
Btw jag hatar verkligen uttrycket ''lol'', framförallt när folk säger det, men det var också bara tvunget XD
Kitteh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0