Oh, Polly vad gott!

Luuh? Igår sov jag hos Josefin med Greta, och våra små vackra raringar Nelly och Sara var där ett tag också ^^ Vi typ kollade en stund på idol, så hyrde vi en film. Kommer inte ihåg vad den heter, men det var om nån kille som blev levande begravd och gjorde allt han kunde för att komma ut. Men man blev bara sur för han dog i slutet D: Ovärt att se den lixom! Så åkte jag hit till Gnesta hem till mina små systrar Nellie och Sophia runt två ^^ Vi har haft det fest! :D Det går väl lite sådär med att blogga, eftersom deras internet är helt sär. Alltså.. Bloggen ser jättekonstig ut XD Kanske kan lägga upp en bild när jag kommer hem :) Så länge får ni stå ut med att jag inte kan blogga mer!~

Veronicaaaaaouuuh

Kommentarer
Postat av: ThePalmzzz.blogg.se

Svar: det är minst lika roligt att få kommentarer av dom som också gillar Johan. ;-)

Jodu, det är väldigt nära nu känner jag. Jag vet ingenting förutom att han kommer tillbaka snart.

Gosch, så länge man har väntat....

2011-10-09 @ 08:33:27
URL: http://thepalmzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0