Paaaaaaanic

Sitter här i all min ensamhet och har panik. Vågar inte sova. Inte för att jag är rädd för mörkret. Inte för att jag är ledsen. För att jag inte vågar lämna min älskling själv. Pratar om Elliot den här gången! Mamma och Jamie är ute på en båt och firar mammas födelsedag som var igår. Vet inte när dom kommer tillbaka, har smsat båda men ingen av dom svarar. Jessica är också hemma men hon har gått och lagt sig. Så jag vill inte sova, för tänk om Ellie Bellie button boy vaknar och är ensam och rädd :( KAN DOM SVARA DÅ!? Åh, jobbigt läge, hoppas dom kommer snart..
ÅH SMS! Dom är på väg hem i en taxi. LÄTTNAD! Adiås amiås and fiender, nu ska jag ta det lugnt sov gott ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0