So igen då :(

Helluh mina vänner! Kommer nog inte kunna blogga så mycket idag eftersom jag har so prov imorgon, och dessutom spanska glosor. YAAAY, taggad tjej! Eller...?
Modern gav min nyss 1000 svenska kronan för att köpa skor och byxor 8D Det är ju så att jag behöver Cheap Monday byxor, för dom enda jag har nu är ett par som skär in 7201274 km i höfterna och ett par som är rutiga :( Och man måste ju ha minst ett par som går att ha bland folk! Behöver dessutom super ljusa och trasiga jeans, ni vet vilken modell jag menar? XD Och ett par mörka. Så jag kanske kan köpa mörka cheap monday 8D
Nej hörrni jag har så himla mycket att plugga på så nu kan jag inte skriva mer! Ha det bra i alla fall 8D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0