Nelly and The Veronica, the magazine

Test! Undrar du hur många i Sverige som egentligen är fjortisar, emon eller hur många som helt enkelt inte kan bestämma sig? Då är det bara att kolla in den här tabellen!
Som ni tydligt ser leder ''övrigt'' stort. Sveriges ungdomar består även till stor del av fjortisar, tätt följda av emon. Tack o hej Ronipastej!
Test! Undrar du hur många i Sverige som egentligen är fjortisar, emon eller hur många som helt enkelt inte kan bestämma sig? Då är det bara att kolla in den här tabellen!
Som ni tydligt ser leder ''övrigt'' stort. Sveriges ungdomar består även till stor del av fjortisar, tätt följda av emon. Tack o hej Ronipastej!
Skämt
Johan Palm
1. Hur många Johan Palmar behövs det för att man ska få en bra sång?
Svar: Inga, man tar Kevin Borg istället!
2. Johan ville ha en kostym så han gick till Dressman och frågade om de hade några gråa kostymer. Då sa affärsbiträdet ''Ursäkta, men vi har inte kläder för kvinnor.''.
3. Johan letade efter sin gitarr. Då kom hans granne och sa beklagande ''Galna homosexuella män kom och tog den som en gåva från sin stora kärlek.''. ♥
Lars Eriksson
1. Lars blev ihop med en eskimå och han och Peter Jhide pratade om det i eftersnack. Peter sa ''Varför valde du inte en snyggare tjej?'' och Lars skrek ''JAG ÄR INGEN GUD FÖR FAN!''.
2. Vilken mening säger Lars en gång varje minut?
Svar: ''Jag håller inte med.''
3. Vad säger Lars när det är barnvise-tema i idol?
Svar: ''Nä, jag vill sjunga Lordi.''
Sammanfattanade bild!
Nu undrar ni förstås vad allt det här är om.. Det är ur Nellys och min tidning ''Nelly & The Veronica, The magazine'', det första och sista numret XD Som ni märker skrev vi det 2008, det var ju då Lars, Johan och Kevin var med i idol ^^ Det här är bara sånt som Nelly skrivit, har tappat bort min del.. Hur som, kul att läsa, men nu ska jag kasta den! Men har förevigat den här i bloggen ^^ XD
Själv skrev man om vädret och en tjejs löshår i våran parallelklass. Vilket liv man hade, det här var lixom! Gick lixom till stan och köpte en grön gelépenna speciellt för detta.. OwO
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0