Update at last!

SHAME ON ME FÖR DEN LÅGA UPPDATERINGEN! Att blogga minst en gång om dagen är ju ett måste, men man borde ju kunna skriva mer! Skyller på att jag haft fysik prov idag, så jag har vart tvungen att plugga. Det gick väl okej, jag vet att jag fick G i alla fall ^^
Så idag har jag ju då varit i skolan, inte så kul! Men imorgon har vi halv studiedag så det är fest! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på då.. OwO
Nu när jag tänker på det har det hänt en massa som jag inte ens berättat om..? Inte okej alltså!
Börjar väl med helgen då. Klas var ju här och det var fest! Vi var bara hemma på fredagen, för han kom på kvällen. Så på lördagen var vi på stan och fikade med hans farbror, faster och några fler eftersom han fyllde år i söndags ^^ Sen träffade vi Malin och Lars också. Åt på Mimmos med Lars och han var hemma hos mig ett tag också ^^ Så i söndags ringde vi och väckte Greta, köpte kebab och gick till henne! Vet att hon blev riktigt glad ♥ Sen hände det inte så mycket mer!
Haha och igår hände världens roligaste grej. När vi gick av bussen i stan bestämde sig 23873458 ankor fö att gå över vägen, så det blev värsta kön och folk tutade på varandra. Till slut bestämde sig en tjej för att hoppa ur bilen och springa efter ankorna och skrämma bort dom XD Haha det var verkligen det roligaste jag sett på länge! Fett synd att man inte filmade D:
EXKLUSIVT PÅ BLOGGEN! Vågar inte lägga upp den på fb.. OwO
NU NI! Nu är det här inlägget äntligen slut 8D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0