Håkan Hellström <3

Heheheheh jag och min raring Greta har bestämt oss för att ladda ner Håkan Hellströms film ''2 steg från Håkan'' så fort det går sen och se den 8D Den släpps i november ^^ Längtar! Har nämligen trillat in i en liten Håkan-period, och jag ska tala om för er att den är mycket vacker!
Okeido, Håkan kanske inte har den bästa rösten av alla, men han gör det bästa av den och resultatet blir aweeesomee! Och han är ju allt annat än ful i alla fall 8D
The hair is just to die for O_____________________O Och ni vet ju var jag tycker om hattar, det blir inte bättre!
Vid protesfabrikens stängsel är nog den bästa låten på hans nya skiva 2 steg från paradise förresten ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0