Ze childhood ^^

Har lite tråkigt så nu känner jag att jag lägger upp random bilder från min underbara barndom!
HAHAHAH <33 Från vänster: Rebecca, jag, Jesper, Marcus, Jessica. Asså allvarligt Mackmos face! ♥♥♥
Haha jag och Mackmo igen då ♥
HAHAHAHA HATAR DEN HÄR! Svar ja, jag är den lilla fula, vita tjockisen i mitten. Haha usch ♥
Random klassfoto. Jag i mitten med lila då XD OCH LILLA SÖTA CARL FRAMFÖR MIG ♥ Han den blonda då alltså! Vi var typ bästa kompisar när vi var små ^^, Vi var även tillsammans två veckor i tvåan, hahaha XD Long time ago~~
hahah jag i bebisstolen, som Elliot har nu~
Man var mycket moderiktig som barn~
Och så den sista på mig och Molly ^^
Det var det! Adiås med er!!
Kitteh

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh jag ÄLSKAR den med trasan i handen det är verkligen så jag minns dig bäst från när du var så där liten och du brukade ringa och vilja komma och städa och sova över, då var det bara att köpa hem ostfåglar och vitlöksklyftor så du blev nöjd!

2011-10-03 @ 17:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0