Argt inlägg.

Idag är jag arg. Väldigt arg. Så jag ska klaga lite på min kära familj.
*Vill veta vem det är som lämnar diskborsten längst ner under disken?
*Vem är det som häller i vatten när man inte ens ska diska så det bara blir kallt?
*Varför klagar mamma på allt när hon är precis likadan själv?
*Varför köper man apelsinjuice utan fruktkött? Äckligt.
*Vem är det som inte klarar av att sätta på ny toarulle när man tar den sista?
*Varför förväntar sig mamma och Jamie så mycket av mig? Det är verkligen inte normalt, men dom förstår det inte själva.
*Varför ska dom lägga sig i allt?
*Varför förväntar dom sig att man ska ha pengar jämt när man är ett fattigt skolbarn?
*Varför kan inte Jessica lägga grejer i återvinningen istället för att lämna dom framme?
*Varför klagar mamma och Jamie att jag sitter vid datan för mycket när Jessica gör det 24/7?
*Varför jämför mamma oss syskon? Hon har alltid jämfört oss, fast när vi var små jämförde hon oss med hennes duktiga små fina dagisbarn, nu är det stackars Ellie Bellie Skrutton Button Boy som får lida av det.
*Hur kan mamma och Jamie klaga på att jag aldrig är hemma på helgerna (och påstå att jag träffar folk jämt) när jag verkligen inte har ett socialt liv? Måste ju vara med folk på helgerna, hinner aldrig annars. Skolan förstör mitt liv.
*Hur kan mamma bli sur över att jag inte kan mitt vecko schema utantill? *DAMP DAMP DAMP*
DERP.
Ska bli så obeskrivligt skönt att vara hos pappa en vecka när jag praoar! Han är inte alls sån. Men först är det ju höstlov och det längtar jag spklart ännu mer till! Klas kommer på i helgen, men hinner inte träffa han förrän söndag.. D: Då blir det fest! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än, ska nog på hockey med Lars på måndag i alla fall XD Hejdå, nu ska jag gå och vara arg.
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0